donderdag 10 december 2009

een heleboel memo-doosjes



Tsja, ik raakte dus helemaal in de ban van het maken van memo-doosjes, da's duidelijk he.
Eerst heb ik een gekocht doosje opnieuw bekleed, maar de latere doosjes heb ik gewoon zelf gemaakt, met grijsboord. Mijn vader kreeg er eentje voor Sinterklaas, zijn vriendin ook, en ook mijn moeder kreeg er eentje, want ik kon maar niet stoppen... Daarna maakte ik er eentje voor mijn jarige zwager, eentje voor mijn oudste dochter, eentje voor onszelf... en ben alweer bezig met eentje. En het eind is nog steeds zoek... heerlijk is dit! Dus het kaarten maken staat ff op een heel laag pitje... wat eigenlijk niet vaak het geval is.
Leuk dat je weer ff langs kwam!
Groetjes, Anja

3 opmerkingen:

  1. Hèhè, je hebt er weer eens wat op gezet. En wat voor moois! Ze zijn stuk voor stuk super je memodoosjes!
    Groetjes, Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En eentje voor mij.....grapje....
    Wat zijn ze leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anja,

    Bedankt voor je bezoekje en leuke reactie op mijn blog! Heb gelijk ff bij jou gekeken en die doosjes zijn helemaal gewelidggg!!! Echt superssss
    Enn ben gelijk volger geworden

    Groetjes,
    Angela

    BeantwoordenVerwijderen