zaterdag 7 november 2009

Sneak-a-peak voor Conny...


Aanstaande maandag ga ik naar Rotterdam, een dagje naar mijn vriendinnetje Conny. Een paar maanden geleden was ze bij mij. Voordat ze naar me toe ging, liet ze op haar blog een stukje zien van wat ze voor mij gefreubeld had, zodat ik lekker nieuwsgierig kon worden. Dus nu is het mijn beurt om Conny te laten raden...
Ik ga een hele dag naar haar toe, en we gaan natuurlijk ook heerlijk zitten freubelen. De bedoeling is, om het leuke kerst-koffertje wat ik op de clubdag van Tiets gemaakt heb, dit keer te maken in een romantisch jasje.
Natuurlijk komt het resultaat hier ook te staan.
Fijn weekend!
Groetjes, Anja

1 opmerking:

  1. Ohhhhhhh wat maak je me nou nieuwsgierig! Wat zal dat nou zijn? ..........geen idee! De kleur vind ik al fantastisch! Tot maandag, heb er reuze zin in.

    BeantwoordenVerwijderen