donderdag 9 december 2010

kaartje van de cardkit van november


hallo meiden,
we zitten alweer dik in december, dus de hoogste tijd om mijn brouwsel van de cardkit van november eens te laten zien. Dit was het 3e afdrukje wat ik ervoor aan het inkleuren was, het lukte me steeds niet om de kleuren copics te vinden/maken die een beetje bij het papier pasten. Maar over deze ben ik uiteindelijk best tevreden... lol.
Het papier was van een Tilda-pak. Dit keer was Fiona aan de beurt om te kit te verzorgen. Ik vond hem weer super hoor, Fiona!

Straks maar eens aan de slag met de kit van deze maand, die ik zelf samengesteld heb. De allerlaatste kerstkit voorlopig maar he. Moet maar eens tellen of ik inmiddels genoeg kerstkaartjes gemaakt heb... K-klusje, dat schrijven van die kaarten altijd. Maar eens kijken of manlief komt helpen... hihi.
Lieve groetjes, Anja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten