dinsdag 28 september 2010

Alweer eentje...



Goeiemorguh!
Jahoor, alweer een kaartje erbij. Ik was dit weekend eens mijn freubelzooi aan het uitzoeken, toen ik dit scrappapier tegenkwam. Nee, 't is nog steeds niet opgeruimd, ik wilde extra mappen kopen, maar die waren uitverkocht. Goed excuus?!...hihi. Maar goed, ik dacht dat dit scrappapier al helemaal opgebruikt was, bleek ik er nog een velletje te hebben liggen. Ik vind hem toch zoooooo gaaf! Wel jammer dat ik alleen deze heb en geen bijpassende, maar ik heb er toch evengoed best wat leuks van gemaakt (vind ik tenminste...haha). de handgeschreven Merry Christmas ziet er wel weer wat kneuzig uit, maar ik bedenk dan pas als alles opgeplakt zit, dat ik die grote M wil gebruiken en dan is het natuurlijk te laat om het hele geval door de printer te duwen, dus vandaar. Wat een gave kerstroosjes trouwens zeg, deze van Marianne Design! Ik had de grote broer ervan al, maar deze zijn toch handiger.
Nou, 't is K-weer hier, dus ik denk dat ik nog maar iets ga maken straks...
Bedankt weer voor het langskomen! Groetjes, Anja

2 opmerkingen:

  1. hoi

    wat een prachtig kaartje!!!

    heel mooi gemaakt!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo, je verwent ons met je mooie kaarten! Morgen weer eentje? Geintje.....
    Mooi hè dat blauw voor kerst.
    Groetjessssssssssssssss

    BeantwoordenVerwijderen