donderdag 22 april 2010

een blog-award!


hallo meiden!
nog een berichtje vandaag, want... ik heb m'n 2e blog-award gekregen!
deze kreeg ik van Regina. bedankt hoor, ben d'r heel blij mee!


Wat moeten je doen als je hem ontvangt:
1 plaats de afbeelding op je blog
2 plaats een link van de persoon waarvan je hem hebt ontvangen.
3 geef de Award aan wie je wil
4 laat de personen die je genomineerd hebt,dat weten door een reactie op hun blog achter te laten.
Ik wil deze Award doorgeven aan
Conny, Hennie, Fiona, Angela, Margreet en Marijke.

2 opmerkingen:

  1. Lieve Anja

    Het is je misschien ontgaan maar op mijn blog staat dat ik geen awards meer wil ontvangen...!

    Maar even zo goed vind ik het echt heel lief van je dat je aan mij dacht......dat waarder ik echt!!
    De vele regeltjes die er soms mee gepaard zijn staan mij gewoon niet aan!!
    Ik vind iedereen geweldig!xxMarijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ontzettend bedankt Anja, ik vind het echt onwijs leuk dat je de award aan mij geeft! Ik heb em op mijn blog gezet!

    XXAngela

    BeantwoordenVerwijderen