maandag 1 februari 2010

een hondenkaartje

Ja, het heeft ontzettend lang geduurd he, voor ik weer eens wat kwam laten zien hier. Ik was onze slaapkamer aan het verfraaien. Wat een klus zeg! Schuren, behang afkrabben, schilderen, de muur voorstrijken omdat die niet goed wit was, plafond witten, behangen. Helemaal zelf gedaan, dus ik vond dat ik wel een schouderklopje verdiend had. Toen het leuke: nieuwe vloerbedekking uitgezocht, nieuwe linnenkast, dressoir en nog een leuk dekbedovertrek. Manlief wilde gelijk zo'n grote plate tv, dus die heeft hij uitgezocht, want dat boeit mij echt niet. En nu is het heerlijk allemaal af! Dus ik kan ook gelijk weer een kaartje laten zien. Dat is echt de enige die ik in deze maand gemaakt heb, erg he. Scheelt me wel een berg aan zakgeld zeg!
Maar goed, dat komt deze maand vast wel weer op hoor, geen zorgen...



Leuk dat je weer ff kwam kijken!
Groetjes, Anja

2 opmerkingen: