zondag 18 oktober 2009

De clubdag van Tiets

Hallootjes,
Op 10 oktober was ik naar Den Helder om daar de clubdag van de club van Tiets bij te wonen. Er waren ongeveer 70 andere clubleden gekomen. Eerst heb ik wat afdrukjes geruild, en later gingen we hard aan de slag met het project van die dag. Het was een bereleuke dag, helemaal super verzorgt door Tiets en haar beheersters! En dit is dan het resultaat geworden. Het was nog lang niet af, dus thuis moest ik nog aan de slag. Maar... ik vind het een superleuk resultaat hoor!


Zo ziet het eruit als je hem opengeklapt hebt.


In het midden staan 3 bewerkte envelopjes, waarje nog iets in kunt stoppen.



En zo ziet het eruit als je hem dicht gedaan hebt. leuk toch?!
Groetjes,

2 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend leuk gedaan en wat fijn dat je zo veel plezier had!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als je naar mij toe komt gaan we hem samen maken hè? Heb er reuze zin in!

    BeantwoordenVerwijderen